Bolile televiziunii
Hosted by Putfile.com
Ce patim daca ne uitam la televizor

sâmbătă, iulie 23, 2005
  Nu mai sunt fan Andreea Balan

L-am preferat pe Băsescu lui Năstase, la alegerile din decembrie 2004, nu pentru că eram convins că reprezintă o soluţie mai bună, ci pentru că îl văzusem pe Năstase prea dependent de găşti cu aspect mafiot precum axele Mitrea-Oprişan-Mazăre, Hrebenciuc-Iacubov-restul găştii şi Dan Ioan Popescu-dracu’ ştie cine.
De atunci şi până acum, nu am văzut nici realizări remarcabile ale noului preşedinte dar nici fapte care să-mi încalce interesele.
Totuşi, pe zi ce trece, mulţi formatori de opinii şi destule televiziuni îmi schimbă părerea despre Traian Băsescu.
Primul care m-a influenţat a fost Cristian Tudor Popescu, om important în ţara asta, pe care il simt hulpav şi îl suspectez că a fost tare cointeresat în afacerea publicităţii guvernamentale. A început prin a susţine că Băsescu nu e o figură reprezentativă în relaţiile internaţionale, ca şi când George W Bush ar fi, iar după ce preşedintele l-a tratat cu dispreţ, CTP a devenit fiară şi a plimbat prin toate haznalele poziţia lui Băsescu în răpirea jurnaliştilor. A dat înapoi doar atunci când comentariile cititorilor i-au returnat conţinutul haznalelor şi a fost obligat să interzică, printr-un mesaj de eroare în ziarul Gândul, accesul la comentariile ce îl priveau.
Ion Cristoiu, un jurnalist înzestrat, dar instabil şi cu complexe legate de aspectul fizic, s-a descoperit şi el insultat şi trepăduşeşte de luni de zile, pe la Jurnalul Naţional, pe la Antena1 şi pe la două talk showuri cu apetenţă pentru scandal, cărând după el saci mari cu fire despicate în paisprezece din răpirea jurnaliştilor şi din alegerile anticipate, tot încercând să le le transforme în ştreng pentru Băsescu.
Sorin Roşca Stănescu, om cu scrupule puţine, dar cu abilităţi care amintesc de şcoala Securităţii, s-a păstrat aparent neutru, dar şi-a pus amprenta pe atacurile abile împotriva lui Băsescu desfăşurate de ziarul Gardianul, copil de suflet al acestui tată prolific al unor publicaţii româneşti de care ne-am fi putut lipsi.
Ansamblul multimedia Antena-Jurnalul, cu profesionişti apreciaţi a căror independenţă jurnalistică a devenit o mimă în slujba unuia, şi el insultat de marinar, descoperă persuasiv că tot ce e rău în ţară are o cauză: Băsescu.
În ultima vreme, neutralitatea aparentă a Realităţii TV devine discutabilă, prin acordarea de putere mare manipulatorului de profesie Tatulici, care sugerează, de câte ori are prilejul, disoluţia autorităţii Statului, formula care a minat, cu nu prea mulţi ani în urmă, regimul Constantinescu.

Aseară, subjugat de ochii puri şi zâmbetul conservator cu care m-a întâmpinat jurnalista Gabriela Vrânceanu Firea la Antena 3, i-am ascultat invitaţii, pe Zoe Petre şi pe Dan Andronic, într-un sfârşit de emisiune. Emisiunile de acest gen sunt, peste tot, direcţionate de moderator într-un sens prestabilit, cu ajutorul sau prin contrazicerea invitaţilor. Dacă Zoe Petre nu şi-a asumat rolul de megafon antibăsescu al lui Mugur Ciuvică, gazetarul Dan Andronic a încheiat explicându-ne că Băsescu este un individ malefic care demolează pe toţi cei care nu i se supun şi că trebuie să ne fie frică tuturor de mârşăvia lui. Când să zic că orice este posibil, mi-am amintit câte ceva din traseul dubios al jurnalistului itinerant şi nebărbierit a cărui carieră a culminat cu organizarea nu prea reuşită a campaniei electorale, din toamna trecută, a PSD şi nu l-am mai crezut.
Bomboana de pe tort a fost însă descărcarea viscerală a lui Octavian Paler, invitatul de aseară la emisiunea de la Realitatea TV a lui Stelian Tănase. În rezumat, mesajul paleristic zicea că Băsescu a aruncat în aer PNŢCD, că acum demolează PNL, că n-are pic de milă pentru ţăranii inundaţi şi că e satana pentru noi toţi.

Deci, stimaţi concetăţeni, mi-am zis eu, trebuie să fie ceva de capul unuia pe care îl urăsc atâţia oameni antipatici şi atâtea grupuri de interese cărora, eu personal, nu le mai acord credibilitate.
În consecinţă, de aseară nu mai sunt fan Andreea Bălan, am devenit fan Băsescu!

 
Comments:
Corect !!!
 
esti pros daca nu mai esti fan andreea balan te iubesc andreea
 
Ai fost vreodata fan?! ...
 
Trimiteți un comentariu

<< Home




Blog sub licenta Creative Commons
Creative Commons License




Mai am un blog: Hoinar pe web



ARHIVA
iunie 2005 / iulie 2005 / august 2005 / septembrie 2005 / octombrie 2005 / noiembrie 2005 / ianuarie 2006 / martie 2006 / aprilie 2006 / mai 2006 / noiembrie 2006 / februarie 2007 /







Blogwise - blog directory Pings.ws :: Weblog  Pings, Weblog Directory, Weblog TrackBacks & Weblog Comments. Subscribe with Bloglines
 View My Public Stats on MyBlogLog.com

ŞTIRI-INFORMAŢII


Prognoza meteo
pentru BucureÅŸti