Ce nu spune Dl. Patriciu la televizor
Cu câtva timp în urmă, Dl Patriciu ceruse să i se concesioneze o conductă de transport a carburanţilor din Dobrogea, pentru ca să poată oferi o reducere nesemnificativă din preţul carburanţilor, atunci când preţul petrolului a depăşit, după uraganul Katrina, 60 dolari pe baril la New York şi la Londra.
De pe
situl companiei, aflăm că Grupul Rompetrol a obţinut, pe primele 9 luni ale anului, un profit cu 221% mai mare decât anul trecut.
Petromul a fost acuzat că vinde scump benzina, folosind petrol românesc ieftin.
Nici un post de televiziune şi nici un ziar nu au încercat să afle preţul pe care îl plăteşte Rompetrol pe barilul de petrol.
Greşesc eu, dacă apreciez că, din
ştirea care a scăpat din greşeală (e drept cu întârziere) în ziarul Averea, rezultă că Rompetrol a cumpărat barilul
nu cu peste 60 ci cu mai puţin de 27 de dolari barilul?
Nici în această perioadă, în care Dl Patriciu e una din cele mai văzute vedete de televiziune, acest subiect nu interesează media Voiculească, LiviuLucistă, Roşca Stănească şi CTPistă care dau tonul în aşa zisele anchete jurnalistico-economice în România.
Să fie doar blondele singura noastră speranţă de a afla ce ne ascund Dl Patriciu şi acoliţii săi?