Bolile televiziunii
Hosted by Putfile.com
Ce patim daca ne uitam la televizor

duminică, ianuarie 29, 2006
  Clasamente subiective

Nu renunţ la acest blog pentru că mai sper încă în decapitarea grupurilor de interese care transformă emisiunile informative ale televiziunilor în programe de distragere a atenţiei de la abuzurile importante împotriva interesului public, prin pălăvrăgeli nesfârşite despre cât este de grav că i s-a ascultat telefonul suspectului Patriciu sau despre diverse autosuspendări.
Cum blogurile sunt, în general, umplute cu subiectivism, am făcut un sondaj cu un eşantion format dintr-o singură persoană (eu însumi) ca să-mi exprim antipatia sau simpatia (strict personale) faţă de persoanele care populează emisiunile informative TV.
Evident că fiecare dintre Dumneavoastră poate avea cu totul alte preferinţe.
S-ar putea să vă distreze să faceţi propriile voastre clasamente.

Incep cu moderatorii şi comentatorii de televiziune a căror prezenţă pe ecran mi-a devenit profund dezagreabilă:
- Dan Diaconescu
- Mihai Tatulici
- Sorin Roşca Stănescu
- Cornel Nistorescu
- Ion Cristoiu
- Stelian Tănase

Urmează politicienii pe care prefer să nu-i văd şi – mai ales – să nu-i aud pe micul ecran, pentru că am senzaţia că sunt, nejustificat, plini de ei şi pentru că mint :
- Antonie Iorgovan
- C V Tudor
- Ludovic Orban
- Miron Mitrea
- Radu Berceanu
- Sebastian Vlădescu

Dintre moderatorii, reporterii şi comentatorii pe care îi urmăresc cu plăcere, amintesc pe:
- Robert Turcescu
- Cristian Tabără
- Cristina Liberis
- Cosmin Prelipceanu
- Liana Stanciu
- Moise Guran

Iată şi politicienii care mă determină să-i ascult, pentru că, în spusele lor, nu simt duhoarea agresivă a încercării de înşelare sistematică a populaţiei:
- Traian Băsescu
- Mona Muscă
- Cristian Diaconescu
- Roberta Anastase
- Mihai Tănăsescu
- Gyorgy Frunda


Evident, aş fi vrut să adaug şi pe alţii, în special în listele de antipatii, dar...
 
Comments:
Ar fi culmea să renunţi la bunătate de blog tocmai acum! Dacă se poate să ne serveşti mai intensiv comentarii, ar fi super!

Eu nu îi cunosc pe atât de bine ca tine, de fapt nu ştiu dacă aş avea cu ce umple topul de cinci din fiecare categorie... Dar mă tratez.

Ce zici de Daniel Morar? Eu zic că e îi stă trăznet ca supererou, aşa cu figura de om care arde lumânarea la ambele capete, fragil dar hotărât, un David aruncat nemilos în lupta cu umflaţii (la propriu şi/sau la figurat) din politica românească! Dă bine pe sticlă, parol! Şi e foarte important şi aspectul ăsta. :)
 
Printre oamenii de televiziune pe care imi place sa-i urmaresc sunt Catalin Stefanescu si Dan Cristian Turturica. Mi se par doi oameni echilibrati atat in pareri cat si in exprimare.

Cum blogul tau se numeste Bolile televiziunii, daca imi permiti asa adauga pe lista o boala a televiziunii, dezinformarea si manipularea, despre care am blogat recent referitor la subiectul universitatii maghiare si autonomiei teritoriale.

Numai bine

Dan
 
Intre timp, Gyorgy Frunda a reusit sa ma dezamageasca rau de tot. Ingaduiti-mi sa-l consider antipatic si dubios.
 
Trimiteți un comentariu

<< Home




Blog sub licenta Creative Commons
Creative Commons License




Mai am un blog: Hoinar pe web



ARHIVA
iunie 2005 / iulie 2005 / august 2005 / septembrie 2005 / octombrie 2005 / noiembrie 2005 / ianuarie 2006 / martie 2006 / aprilie 2006 / mai 2006 / noiembrie 2006 / februarie 2007 /







Blogwise - blog directory Pings.ws :: Weblog  Pings, Weblog Directory, Weblog TrackBacks & Weblog Comments. Subscribe with Bloglines
 View My Public Stats on MyBlogLog.com

ŞTIRI-INFORMAŢII


Prognoza meteo
pentru BucureÅŸti