Bolile televiziunii
Hosted by Putfile.com
Ce patim daca ne uitam la televizor

vineri, ianuarie 27, 2006
  Cu dezgust despre TV în România

Sunt peste două luni de când evit să scriu în acest blog.
Am fost tentat să introduc în titlul acestui text termeni precum greaţă, scârbă, silă, oroare.
Mi-am adus aminte că atunci când am creat blogul, voiam să mă refer cu precădere la evoluţia emisiunilor informative, sperând atunci că vor contribui la parcursul românului de rând către o lume civilizată.
Prima jumătate a anului trecut ar fi trebuit să cureţe presa de limitările pe care i le impunea publicitatea guvernamentală dirijată de Mitrea şi Dan Ioan Popescu.
Ca şi alte domenii pline de escrocherii ale afacerismului românesc, presa a profitat de banii disponibili la grupurile economice transpartinice dispuse să cheltuiască mai mult de cât guvernul PSD, pentru a-şi ascunde gunoiul sub covor.
Renunţ la subiectivismul meu îngreţoşat, propunându-vă puncte de vedere mai competente decât ale mele, despre programele româneşti de televiziune.
Le-am cules din numărul 104 (20-26 ian 2006) al publicaţiei Dilema Veche şi vă propun să le parcurgeţi. Articolelele nu au linkuri proprii, dar le veţi găsi în grupajul de articole TABLOIDUL CABLOID, clicând pe următoarele titluri:
- Starea televiziunii;
- Televiziunea de tarabă;
- Maşina de fabricat imagini şi bani;
- Ce-mi place de ţara asta!
- Muza departamentului şi virtuţile ei curative.

Grupajul conţine şi alte articole despre televiziune, dar selecţia mea se referă, cu precădere, la emisiunile informative româneşti.
 
Comments: Trimiteți un comentariu

<< Home




Blog sub licenta Creative Commons
Creative Commons License




Mai am un blog: Hoinar pe web



ARHIVA
iunie 2005 / iulie 2005 / august 2005 / septembrie 2005 / octombrie 2005 / noiembrie 2005 / ianuarie 2006 / martie 2006 / aprilie 2006 / mai 2006 / noiembrie 2006 / februarie 2007 /







Blogwise - blog directory Pings.ws :: Weblog  Pings, Weblog Directory, Weblog TrackBacks & Weblog Comments. Subscribe with Bloglines
 View My Public Stats on MyBlogLog.com

ŞTIRI-INFORMAŢII


Prognoza meteo
pentru BucureÅŸti