Bolile televiziunii
Hosted by Putfile.com
Ce patim daca ne uitam la televizor

duminică, octombrie 02, 2005
  Explicatie

Când am început acest blog, mi-am propus să spun, puţinilor oameni care se rătăcesc pe aici, părerea mea despre emisiunile informative pe care ni le servesc televiziunile româneşti. Completând ce vedeam cu ce ştiam şi cu ce aflam, am încercat să emit păreri cât de cât documentate.
La un moment dat, am redus analiza prestaţiei jurnalistice şi am început să mă ocup de influenţele care dictează atitudinea formatorilor de opinie.
De multă vreme cred că Sorin Roşca Stănescu, Ion Cristoiu, Mihai Tatulici, Gabriel Stănescu, Gabriela Vrânceanu-Firea, Dan Diaconescu, Radu Moraru şi evident trupa Cristian Tudor Popescu, Bogdan Chireac, Adrian Ursu ne servesc, de pe micul ecran, opinii comandate numai de interesele lor personale şi de interesele celor care îi cointeresează.
Văzând câtă ardoare pune o adunătură diversificată de forţe politice, finaciare şi jurnalistice în demolarea, imaginii bune pe care o are Traian Băsescu în rândul populaţiei, traducându-i fiecare cuvânt într-o o prostie sau într-o prestaţie dezavantajoasă pentru România, m-am trezit partizan al preşedintelui.

Forumurile şi comentariile la articolele din ziare sunt pline de certuri şi de înjurături ale taberelor pro şi antiBăsescu.
Un exemplu: articolul de fond publicat în “Gândul” din 1 octombrie, cu lungul titlu
“Vorbind despre el însuşi, la Craiova, după ce a mai făcut o dată Marea Neagră „lac rusesc”, Băsescu: „Ştiu ce spun şi ce fac, mai ales în politica externă. Sunt perfect!” are 267 de comentarii, azi duminică 2 septembrie, la ora 14. Pentru că ultimul este parcă concludent, îl reproduc: “Forumiştii lu' Peşte. Sunteţi bolnavi mintal ! Aveţi buba ÎN cap. Trataţi-vă, nenorociţilor !”

Îmi menţin părerea că majoritatea jurnaliştilor români dezinformează din interes, din incompetenţă sau pentru ca sunt in goană dupa senzational, dar pentru că partizanatul mă face să scriu cu iritare şi cu obiectivitate diminuată, mă voi limita câtva timp, dacă nu intervine ceva deosebit, la generalităţi sau la preluări din alte publicaţii.
Aş vrea să revin cu veşti bune.
 
Comments:
Sorin man, fă ce faci că ai cel puţin un cititor :-)
 
Merita sa bati drumul, de unul singur, tocmai din Lille?
Eu speram sa te intereseze, cat de cat, celalalt blog.
 
ştii că uneori am impresia că nici nu mă mai interesează impresia ,,dătătoriilor cu părerea,, de prin mediile româneşti.
daar pentru un consumator obişnuit se găsesc mereu ,,opinii" pro & contra despre orice subiect.de multe ori Fără argumente.Doamne dă-mi discernământ!
 
ştii că uneori am impresia că nici nu mă mai interesează impresia ,,dătătoriilor cu părerea,, de prin mediile româneşti.
daar pentru un consumator obişnuit se găsesc mereu ,,opinii" pro & contra despre orice subiect.de multe ori Fără argumente.Doamne dă-mi discernământ!
 
Trimiteți un comentariu

<< Home




Blog sub licenta Creative Commons
Creative Commons License




Mai am un blog: Hoinar pe web



ARHIVA
iunie 2005 / iulie 2005 / august 2005 / septembrie 2005 / octombrie 2005 / noiembrie 2005 / ianuarie 2006 / martie 2006 / aprilie 2006 / mai 2006 / noiembrie 2006 / februarie 2007 /







Blogwise - blog directory Pings.ws :: Weblog  Pings, Weblog Directory, Weblog TrackBacks & Weblog Comments. Subscribe with Bloglines
 View My Public Stats on MyBlogLog.com

ŞTIRI-INFORMAŢII


Prognoza meteo
pentru BucureÅŸti